מדוע כדאי להשתמש בתמונות כאשר שולחים ניוזלטר שיווקי
במסעות פרסום עדיין יש מקום לטקסט, אך ישנם יתרונות ברורים לשימוש בתמונות כאשר שולחים ניוזלטר שיווקי. החל ממותגים בין לאומיים גדולים ועד לעסקים קטנים, שיווק באמצעות ניוזלטר יכול להיות כלי עוצמתי שמניע לפעולה כשוא נעשה נכון. תמונות יכולות לעזור בשיפור שיעור הקליקים לאתר או לדף הנחיתה ולשפר המרות.
מדוע עסקים בוחרים לא להשתמש בתמונות בשליחת ניוזלטר שיווקי
תיבת הדואר הנכנס מקבלת לא מעט ניוזלטרים שיווקיים, וניתן לשאול מדוע רבים מהם חסרים תמונות. עבור רוב החברות זה מסתכם בזמן ובעלות.
זְמַן
זה בהחלט בראש הרשימה. כשאתם עסוק בניהול מותג, למי יש זמן ליצור ולערוך תמונות? טיפ קטן: אינכם צריכים ליצור את כל הגרפיקה השיווקית שלכם כיום ניתן להירשם לאחד מהאתרים שמציעים מלאי תמונות איכותיות.
הפכו את הניוזלטר השיווקי שלכם לאישי יותר
תמונות יוצרות תחושה הרבה יותר אישית כשאתם משתמשים בתצלום שלכם. (בדרך כלל זה עובד טוב עבור בעלי עסקים קטנים שמטרתם לבנות את הקהילה שלהם וקהל הלקוחות.) אם יש לכם צוות תוכלו לכלול תמונה של כל הצוות, כך שהקוראים שלכם ירגישו שהם מכירים יותר את המותג שלכם. התמונות שלכם מספקות תחושה אנושית יותר למסר השיווקי שלכם. כתוצאה מכך, כאשר המבקרים שלכם יכולים לקשר שמות לפרצופים, זה מעמיד את הקשר העסקי על בסיס יציב ומשרה אמון וביטחון בארגון שלכם.
תמונות שיווק בניוזלטר שיווקי
מחקרים גילו גם שתמונות מעודדות אנשים לקרוא עוד. הוספת צבעים יכולה גם לעזור לך להפנות את תשומת הלב להשגת תוצאה רצויה – למשל, לחיצה על כפתור הנעה לפעולה. לסיכום: תמונות באיכות גבוהה כששולחים ניוזלטר שיווקי, בשילוב עם טקסט משכנע, יוצרים שילוב מנצח.
טיפים מהירים לשליחת ניוזלטר שיווקי
מעל לכל, תמונות יכולות לשפר משמעותית את המסר השיווקי שלך, אך חשוב לא לחרוג מהכלים ולכלול יותר מדי בניוזלטר. אין מספר ספציפי של תמונות, אך הדבר החשוב הוא לא לגרום לניוזלטר שלכם להראות עמוס מדי.
אם תכניסו יותר מדי תמונות, טעינת הניוזלטר תיקח זמן, דבר שיאלץ את הקורא להמתין (סביר להניח שהוא לא ימתין). תזכרו: זמני הטעינה חשובים, במיוחד אם ברצונכם לשמור על תשומת לב הקוראים באמצעות המסרים השיווקיים שלכם.
מוזמנים להמשיך להרצאה על ניוזלטר שיווקי